№ п/п
|
Прізвище, ім’я,
по батькові
|
Освіта
|
Кваліфікація,
спеціальність
|
Стаж
|
Категорія, звання, нагороди
|
Рік останньої курсової перепідготовки
|
Рік останньої атестації
|
Тема,
над якою
працює
вчитель
|
1
|
Досінчук Оксана Василівна
|
вища
|
Початкове навчання. Практична психологія. Вчитель допоміжної школи
|
17
|
вища категорія,
|
2021
|
2021
|
Цифрові наративи у роботі з дітьми з особливими освітніми потребами
|
2
|
Шуляр
Анна Романівна
|
вища
|
Початкова освіта. Спеціальна освіта (інклюзивна освіта)
|
3
|
ІІ категорія
|
2023
|
2023
|
Впровадження інформаційних технологій під час «Щоденні 5» та позакласного читання у роботі з дітьми з ООП засобами українських народних казок
|
3
|
Романенко Леся Миколаївна
|
вища
|
Початкове навчання.
Вчитель-дефектолог, вчитель закладу загальної середньої освіти (для осіб з порушенням слуху), інклюзивна форма навчання
|
4
|
магістр
|
-
|
-
|
Використання мультимедійних технологій, як засіб підвищення творчого потенціалу здобувачів освіти з особливими освітніми потребами
|
4
|
Білоног
Юлія Олександрівна
|
вища
|
Вчитель початкових класів з додатковою кваліфікацією керівник гуртків образотворчого мистецтва.
Дефектолог. Вихователь дітей з вадами психофізичного розвитку. Логопед. Вчитель-реабілітолог. Організатор спеціальної та інклюзивної освіти.
|
16
|
спеціаліст II категорії
|
2019
|
2021
|
Сутність процесів адаптації та модифікації для ефективності навчання учнів з ООП
|
5
|
Штомпіль Альона Анатоліївна
|
вища
|
Початкове навчання.
Вчитель-дефектолог, вчитель закладу загальної середньої освіти (для осіб з порушенням слуху), інклюзивна форма навчання
|
3
|
магістр
|
-
|
-
|
Формування ключових життєвих компетентностей на уроках ЯДС у дітей з ООП шляхом використання інноваційних технологій
|
6
|
Манжула
Яна
Олегівна
|
неповна вища
|
Початкова освіта.
Практичний психолог
|
3
|
спеціаліст
|
-
|
-
|
Розвиток пізнавальної самостійності в учнів з ООП на уроках
|
7
|
Попова
Ірина Антонівна
|
вища
|
Вчитель початкових класів,
логопед,
психолог,вчительукр.мови та літератури
|
15
|
вчитель I категорії
|
2021
|
2021
|
Формування комунікативних компетентностей для творчого самовираження особистості засобами виховання патріотизму на основі традицій українського народу
|
8
|
Базило Вікторія Олександрівна
|
вища
|
Спеціальна освіта
|
3
|
магістр
|
|
|
Цифрові технології у навчальній та інноваційній діяльності дітей з особливими освітніми потребами
|
9
|
Калюжна Віталіна Анатоліївна
|
вища
|
Вчитель образотворчого мистецтва.
Практичний психолог
|
5
|
спеціаліст
|
-
|
-
|
Використання методів арттерапії на уроках образотворчого мистецтва
|
10
|
Бортник Олександр
Геннадійович
|
вища
|
Фізична культура і спорт
|
-
|
спеціаліст
|
-
|
-
|
Формування предметних та ключових компетентностей учнів початкових класів в умовах реформування освіти
|
11
|
Дядя
Діана Євгенівна
|
вища
|
Фізична культура і спорт
|
2
|
спеціаліст
|
|
|
|
12
|
Горбач Ярослава Сергіївна
|
вища
|
Дошкільна та початкова освіта
|
3
|
спеціаліст
|
|
|
Розвиток креативних здібностей у дітей молодшого шкільного віку засобами сторітелінгу
|
13
|
Кулик
Юрій
Семенович
|
вища
|
Фізичне виховання
|
20
|
|
-
|
-
|
|
14
|
Вискварка Ірина Володимирівна
|
вища
|
Педагогіка і методика середньої освіти.
Хореографія
|
10
|
ІІ категорія
|
|
|
Застосування сучасного хореграфічного мистецтва на заняттях з ритміки для дітей з особливими освітніми потребами
|