План роботи методичного об'єднання вчителів початкової школи
Склад методичного об'єднання вчителів початкової школи
№ п/п |
Прізвище, ім’я, по батькові |
Дата народження |
Освіта |
Кваліфікація, спеціальність |
Стаж |
Категорія, звання нагороди |
Рік останньої курсової перепідготовки |
Рік останньої атестації |
Тема, над якою працює вчитель |
Клас |
1 |
Досінчук Оксана Василівна |
09.07 1982 |
вища |
Початкове навчання. Практична психологія. Вчитель допоміжної школи |
20 |
вища |
2021 |
2021 |
Цифрові норативи у роботі з дітьми з особливими освітніми потребами |
4-А |
2 |
Шуляр Анна Романівна |
07.11. 1996 |
вища |
Початкова освіта. Спеціальна освіта (інклюзивна освіта) |
3 |
ІІ категорія |
2023 |
2023 |
Впровадження інформаційних технологій під час «Щоденні 5» та позакласного читання у роботі з дітьми з ООП засобами українських народних казок |
3-В класний керівник,
вчитель англійської мови |
3 |
Романенко Леся Миколаївна |
21.10. 1980 |
вища |
Початкове навчання. Спеціальна освіта |
4 |
ІІ категорія |
2024 |
2024 |
Використання мультимедійних технологій, як засіб підвищення творчого потенціалу здобувачів освіти з особливими освітніми потребами |
1-В |
4 |
Білоног Юлія Олександрівна |
25.04. 1978 |
вища |
Вчитель початкових класів з додатковою кваліфікацією керівник гуртків образотворчого мистецтва. Дефектолог Вихователь дітей з вадами психо-фізичного розвитку. Логопед. Вчитель-реабілітолог. Організатор спеціальної та інклюзивної освіти |
17 |
спеціаліст II категорії |
2022 |
2022 |
Сутність процесів адаптації та модифікації для ефективності навчання учнів з ООП |
3-Б |
5 |
Штомпіль Альона Анатоліївна |
02.02. 1992 |
вища |
Початкове навчання. Спеціальна освіта |
3 |
ІІ категорія |
2024 |
2024 |
Формування ключових життєвих компетентностей на уроках ЯДС у дітей з ООП шляхом використання інноваційних технологій |
2-Б |
6 |
Манжула Яна Олегівна
|
05.02. 1998 |
вища |
Вчитель початкової шкли. Психолог |
3 |
|
|
|
Розвиток пізнавальної самостійності в учнів з особливими осітніми потребами на уроках |
4-Д |
7 |
Попова Ірина Антонівна |
17.07. 1984 |
|
Вчитель початкових класів, логопед, психолог, вчитель укр.мови та л-ри |
16 |
вчитель I категорії |
2021 |
2021 |
Формування комунікативних компетентностей для творчого самовираження особистості засобами виховання патріотизму на основі традицій українського народу. |
4-В |
8 |
Ятченко Тетяна Валеріївна |
13.04. 1999 |
вища |
Спеціальна освіта |
22 |
І категорія |
2022 |
2022 |
Цифрові технології у навчальній та інноваційній діяльності дітей з особливими освітніми потребами |
музичне мистецтво |
9 |
Грицик Людмила Миколаївна |
27.06. 1979 |
вища |
Філолог, викладач російської та зарубіжної літератури, вчитель шкіл глухих та слабочуючих, сурдопедагог дошкільних закладів |
23 |
вища |
2021 |
2021 |
Інфографіка на уроках образотворчого мистецтва |
образотворче мистецтво |
10 |
Бортник Олександр Геннадійович |
06.12. 2000 |
вища |
Фізична культура і спорт |
2 |
спеціа-ліст |
- |
- |
Формування предметних та ключових компетентностей учнів початкових класів в умовах реформування освіти |
вчитель фізичної культури
|
11 |
Дудко Світлана Анатоліївна |
25.03 1976 |
вища |
Вчитель української мови та зарубіжної літератури. Вчитель шкіл глухих і слабочуючих, сурдопедагог дошкільних закладів |
22 |
вища, старший вчитель |
2020 |
2020 |
Робота над розвитком словникового запасу дітей з порушенням слуху під час корекційно-розвиткових занять |
вчитель ритміки |