Семінар «Формування психофізичних функцій в онтогенезі осіб з деривацією слуху»
Наш Центр з 2014 року працює над проблемною темою «Удосконалення форм і методів навчання і виховання дітей з порушеннями психофізичного розвитку на засадах здоров'язберігаючих технологій, спрямованих на розвиток життєвих компетенцій у сучасному світі» . В межах проблемної теми у навчально-виховний процес активно запроваджуються інноваційні, здоров’яформуючі та здоров’язберігаючі технології, а також діє проект «Школа сприяння здоров’ю».
Цим проектом зацікавились вищі навчальні заклади, зокрема, була укладена угода про науково-педагогічну співпрацю з Навчально-науковим інститутом фізичної культури, спорту і здоров’я, кафедрою анатомії, фізіології та фізичної реабілітації. Співпраця спрямована на розробку і впровадження оздоровчих технологій в освітній процес, проведення науково-дослідницької, методичної та експериментально-пошукової роботи з реалізації валеологічних та фізкультурно-оздоровчих програм.
12 січня 2016 року Центр вкотре відвідав доктор біологічних наук, професор, директор НДІ фізіології імені Михайла Босого Лизогуб В.С. В рамках зустрічі був проведений семінар «Формування психофізичних функцій в онтогенезі осіб з деривацією слуху», а також обговорювались питання подальшої співпраці.
Реабілітаційно-оздоровча та соціально-психологічна робота Центру спряла розширенню зв’язків з іншими вищими навчальними закладами України.
Так, налагоджена робота з психологічним факультетом ЧНУ ім. Богдана Хмельницького з проведення виробничої практики студентами факультету.
В межах співпраці з Черкаським національним університетом імені Богдана Хмельницького був підписаний наступний договір про навчально-педагогічну співпрацю між навчально-науковим інститутом фізичної культури, спорту і здоров’я (директор Л.А.Нечипоренко), кафедрою анатомії, фізіології та фізичної реабілітації (завідувач С.О.Коваленко) та Центром.
Також налагоджена системна робота з Київським національним університетом ім. М.П.Драгоманова, факультетом корекційної педагогіки та психології.
|