Тема: Найуживаніші жести-дії.
Мета: Формувати ключові компетентності:
уміння вчитися – вміння самоорганізовуватися до навчальної діяльності у взаємодії, формувати вміння вчитися ( розмірковувати, запам'ятовувати) та відтворювати вивчений матеріал;
інформаційно-комунікаційну – формувати бажання й уміння орієнтуватися в інформаційному просторі;
загальнокультурну – розширяти ерудицію учнів; розвивати творчу уяву та читацьку активність учнів; соціальну – розвивати вміння працювати в колективі, з повагою ставитися до вчителя, однокласників.
Формувати систему предметних компетентностей: закріпити з учнями жестову лексику даної тематики; вчити учнів добирати відповідні слова за значенням для утворення синонімічного ряду; вірно трансформувати дієслова в жестові одиниці з врахуванням лінгвістичних особливостей ЖМ; розвивати пам’ять, мислення, вміння співставляти, виховувати інтерес до роботи, культуру жестового спілкування, коригувати вимову, працювати над словесним наголосом.
Жестова лексика: підніматися, вставати, лежати, крутитися, падати, вдарити, ходити, підводити, працювати, образити, образитися, відпочивати, обіцяти, купувати, веселити, смішити, займатися, бігати, ламати, розбивати, розірвати, поважати, любити. |