Субота, 19.01.2019, 09:56
Вітаю Вас Гість | RSS

Комунальний заклад "Черкаський навчально-реабілітаційний центр "Країна добра Черкаської обласної ради"

Меню сайту
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 73
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Каталог файлів

Головна » Файли » Методична робота

Конспект уроку алгебри у 10 класі на тему: «Арифметична прогресія. Формула п-го члена арифметичної прогресії» (Автор: Котик О. М.)
[ Викачати з сервера (6.12 Mb) ] 17.02.2016, 21:28

Мета – формувати компетентності:

Практичні математичні  компетентності: продовжити роботу над визначеннями  арифметичної прогресії; розширити знання про арифметичну прогресію, характеристичні властивості, які мають члени прогресії, формувати знання про формулу n-го члена; формувати вміння знаходити невідомі члени прогресії за даною формулою, виробити загальні рекомендації з виконання завдань, що містять прогресії, знайомити учнів з історичним матеріалом.

Загальнонавчальна компетентність: розвиток загальних навичок розумової праці, здатності розуміти зміст поставленого завдання, планувати роботу, шукати раціональні шляхи її виконання, оцінювати її результати.

Інформаційна компетентність: розвиток здатності учня орієнтуватись в інформаційному просторі, формування вміння добувати, осмислювати, опрацьовувати та використовувати інформацію з різних джерел, користуватися різноманітною довідниковою літературою.

Комунікативна компетентність: формування здатності учнів виражати та пояснювати предметні поняття звичайною мовою, передавати зміст прослуханого, прочитаного, побаченого.

Соціальна компетентність: розвиток навичок продуктивної співпраці з різними партнерами в групі та команді, навичок виконання різних ролей і функцій в групі.  

Загальнокультурна компетентність: формування толерантного ставлення до представників інших культур; активної терпимості та підтримання справедливих стосунків між людьми і народами.

Коригувальна мета: поповнювати словниковий запас учнів, вправляти навички  зчитування з губ, розвивати залишки слуху, розширювати мовну практику учнів, комунікативну функцію мови.

Хід уроку

I. Організаційний етап

Учитель перевіряє готовність учнів до уроку, налаштовує їх на роботу.

II. Розмовна хвилинка

  1. Ти готовий до уроку?
  2. У тебе є олівець?
  3. У тебе є слуховий апарат?

ІІІ. Перевірка домашнього завдання. АОЗ.

  • Яка була тема минулого уроку?
  • Давайте пригадаємо вивчені поняття і означення.
  • Наведіть приклад числової послідовності.
  • Назвіть член послідовності.

(23, 35, 74, 83 …;           -10, -5, 0, 5, 10, …)

  • Які види послідовностей ви знаєте?

(зростаюча, спадна; скінченна, нескінченна)

  • Назви вид послідовності.

(1, 2, 3, 4, … - зростаюча, нескінченна

10, 20, 30, 40, 50, 60, 70. – зростаюча, скінченна

100, 95, 90, 85, 80, … - спадна, нескінченна)

  • Які способи задання послідовностей?

(описовий, табличний, аналітичний, рекурентний)

Категорія: Методична робота | Додав: RunnerOK
Переглядів: 136 | Завантажень: 2 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Вхід на сайт
Пошук

Copyright MyCorp © 2019