Мета – формувати компетентності:
Практичні математичні компетентності: продовжити роботу над визначеннями арифметичної прогресії; розширити знання про арифметичну прогресію, характеристичні властивості, які мають члени прогресії, формувати знання про формулу n-го члена; формувати вміння знаходити невідомі члени прогресії за даною формулою, виробити загальні рекомендації з виконання завдань, що містять прогресії, знайомити учнів з історичним матеріалом.
Загальнонавчальна компетентність: розвиток загальних навичок розумової праці, здатності розуміти зміст поставленого завдання, планувати роботу, шукати раціональні шляхи її виконання, оцінювати її результати.
Інформаційна компетентність: розвиток здатності учня орієнтуватись в інформаційному просторі, формування вміння добувати, осмислювати, опрацьовувати та використовувати інформацію з різних джерел, користуватися різноманітною довідниковою літературою.
Комунікативна компетентність: формування здатності учнів виражати та пояснювати предметні поняття звичайною мовою, передавати зміст прослуханого, прочитаного, побаченого.
Соціальна компетентність: розвиток навичок продуктивної співпраці з різними партнерами в групі та команді, навичок виконання різних ролей і функцій в групі.
Загальнокультурна компетентність: формування толерантного ставлення до представників інших культур; активної терпимості та підтримання справедливих стосунків між людьми і народами.
Коригувальна мета: поповнювати словниковий запас учнів, вправляти навички зчитування з губ, розвивати залишки слуху, розширювати мовну практику учнів, комунікативну функцію мови.
Хід уроку
I. Організаційний етап
Учитель перевіряє готовність учнів до уроку, налаштовує їх на роботу.
II. Розмовна хвилинка
- Ти готовий до уроку?
- У тебе є олівець?
- У тебе є слуховий апарат?
ІІІ. Перевірка домашнього завдання. АОЗ.
- Яка була тема минулого уроку?
- Давайте пригадаємо вивчені поняття і означення.
- Наведіть приклад числової послідовності.
- Назвіть член послідовності.
(23, 35, 74, 83 …; -10, -5, 0, 5, 10, …)
- Які види послідовностей ви знаєте?
(зростаюча, спадна; скінченна, нескінченна)
(1, 2, 3, 4, … - зростаюча, нескінченна
10, 20, 30, 40, 50, 60, 70. – зростаюча, скінченна
100, 95, 90, 85, 80, … - спадна, нескінченна)
- Які способи задання послідовностей?
(описовий, табличний, аналітичний, рекурентний) |