​​ ​Школа новопризначеного та малодосвідченого педагога

План роботи «Школи становлення новопризначеного та малодосвідченого педагога» у КЗ "Черкаський навчально-реабілітаційний центр "Країна добра ЧОР" на 2024-2025 навчальний рік

Наставники новопризначених педагогів

Порадник для наставників. Супервізія: професійна підтримка і професійний розвиток педагогів

Положення про школу новопризначеного та малодосвідченого педагога

1. Загальні положення

Школа новопризначеного та малодосвідченого педагога є складовою частиною системи підвищення кваліфікації вчителів, що мають стаж менше ніж 3 років і кваліфікаційну категорію "спеціаліст” та вчителів, які менше ніж 3 роки працюють на новій посаді. Школа новопризначеного та малодосвідченого педагога – це постійно діюче професійне об’єднання педагогів, створене за ініціативою методичного кабінету.

2. Мета і завдання

Мета: Формування у молодих педагогів високих професійних ідеалів, потреб в постійному саморозвитку і самовдосконаленні.

Завдання школи:

- задовольняти потреби педагогів у неперервній освіті та надавати допомогу у подоланні різних утруднень;

- сприяти формуванню індивідуального стилю творчої діяльності педагогів;

- допомагати вчителям впроваджувати сучасні підходи та передові педагогічні технології в освітній процес.

3. Функції та обов’язки

Організація групових занять для учителів, проведення практичних семінарських занять, науково-практичних конференцій, заслуховування звітів слухачів школи новопризначеного та малодосвідченого педагога з питань організації освітньої діяльності та професійної освіти.

Організація вивчення професійних потреб учителів, допомога в самовдосконаленні.

Організація роботи щодо вивчення передового педагогічного досвіду.

4. Права слухачів школи новопризначеного та малодосвідченого педагога

- брати участь у конференціях, творчих і педагогічних майстернях;

- використовувати матеріальну базу школи для самоосвіти;

- одержувати консультативну допомогу від педагога-наставника;

- підвищувати свою кваліфікацію.

5. Відповідальність

Учасники й керівник школи новопризначеного та малодосвідченого педагога несуть відповідальність за виконання поставлених перед ними завдань, функцій і обов’язків.

6. Управління школою новопризначеного та малодосвідченого педагога

Для організації роботи школи новопризначеного та малодосвідченого педагога призначається керівник з-поміж досвідчених педагогів. У річний план роботи включаються графік проведення занять, відкритих уроків з певної тематики. Протягом навчального року проводиться не менше 4 занять школи новопризначеного та малодосвідченого педагога, практичні семінари.

До основних форм роботи з молодими педагогам відносяться:

- круглі столи, семінари з науково-методичних питань, творчі звіти вчителів;

- відкриті уроки та позакласні заходи;

- лекції, повідомлення і дискусії з методики викладання предмета і виховання;

- рольові та ділові ігри, моделювання навчальних занять, тренінги тощо;

- вивчення передового педагогічного досвіду.

7. Діловодство

- положення про школу новопризначеного та малодосвідченого педагога;

- план роботи;

- банк даних про слухачів школи новопризначеного та малодосвідченого педагога: кількісний і якісний склад (вік, освіта, спеціальність, педагогічний стаж, рік закінчення вищого навчального закладу);

- звіти про роботу школи новопризначеного та малодосвідченого педагога.

Налаштування доступності
Налаштування контрасту
Розмір шрифту
Інтервал між літерами
Міжстрочний інтервал
Зображення
Шрифт
Скинути налаштування