Четвер, 25.04.2024, 13:02
Вітаю Вас Гість | RSS

Комунальний заклад "Черкаський навчально-реабілітаційний центр "Країна добра Черкаської обласної ради"

Меню сайту
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 122
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Каталог файлів

Головна » Файли » Учасникам освітнього процесу

Тимчасовий порядок організації освітнього процесу в КЗ «ЧНРЦ«Країна добра ЧОР"
31.08.2020, 15:15

Тимчасовий порядок організації освітнього процесу

в комунальному закладі «Черкаський навчально-реабілітаційний центр

«Країна добра Черкаської обласної ради»

у 2020-2021 навчальному році

в період карантину в звʼязку з поширенням коронавірусної хвороби (COVID-19)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. Тимчасовий порядок організації освітнього процесу в комунальному закладі «Черкаський навчально-реабілітаційний центр «Країна добра Черкаської обласної ради» (далі – Центр) у 2020-2021 навчальному році в період карантину в зв’язку з поширенням коронавірусної хвороби (COVID-19) (далі – Тимчасовий порядок) визначає організаційні засади здійснення освітнього процесу в Центрі на період карантину, пов’язаного з поширенням коронавірусної хвороби (COVID-19).
  2. Відповідальність за виконання Тимчасового порядку покладається на директора Центру.
  3. Координатором виконання Тимчасового порядку призначається медична сестра.
  4. Медична сестра Центру забезпечує:

щоденний контроль за виконанням Тимчасового порядку;

проведення роз’яснювальної роботи з працівниками Центру щодо індивідуальних заходів профілактики та реагування на виявлення симптомів коронавірусної хвороби (COVID-19) серед персоналу та здобувачів освіти;

розробку алгоритму дій на випадок надзвичайної ситуації, пов’язаної з реєстрацією випадків захворювання на коронавірусну хворобу (COVID-19) серед здобувачів освіти та працівників Центру;

здійснення моніторингу стану здоров’я працівників Центру, шляхом проведення щоденного температурного скринінгу з фіксацією результатів термометрії у відповідному журналі.

 

  1. Особливості організації вхідного температурного скринінгу та порядок дій медичної сестри.

Увесь персонал закладу проходить термометрію перед початком робочого дня.

Медична сестра оглядає персонал Центру перед початком роботи на наявність симптомів гострого респіраторного захворювання (кашель, нежить, осиплість голосу, почервоніння очей).

У разі виявлення співробітника з підвищеною температурою тіла або з вищевказаними симптомами, про такий випадок повідомляється директор Центру.

В журналі реєстрації температури співробітників робиться відмітка про недопущення до роботи працівника з рекомендацією звернутись до сімейного лікаря за медичною допомогою.

 

  1. Правила поведінки працівників.

Перебуваючи вдома, при виявленні в себе підвищеної температури тіла (вище 37,10С) або респіраторних симптомів працівник Центру має повідомити свого безпосереднього керівника та не виходити на роботу, одночасно звернутися за медичною допомогою.

При виявленні COVID-19 у співробітника Центру чи члена його сім’ї, повідомити адміністрацію Центру, з метою інформування інших співробітників та попередження розповсюдження хвороби.

Якщо співробітник контактував з особами, в яких було виявлено COVID-19, він зобов’язується повідомити свого керівника в найкоротший термін, та діяти згідно вказівок адміністрації та директора Центру.

Щоденно перед початком робочого дня проходити термометрію безконтактним термометром.

Під час роботи дотримуватись соціального дистанціювання та уникнення скупчення, максимально використовувати засоби зв’язку (Інтернет, телефон) для вирішення питань, що не потребують особистої присутності.

Здійснювати робочий процес лише у засобах індивідуального захисту.

Стежити за вчасною зміною засобів індивідуального захисту протягом робочого дня.

Після кожного зняття засобів індивідуального захисту та перед одяганням чистих засобів індивідуального захисту, ретельно мити руки з милом або обробляти їх антисептичним засобом.

 

  1. Особливості організації вхідного скринінгу здобувачів освіти шкільного підрозділу.

Зустріч дітей зранку здійснюється класним керівником (за його відсутності черговим вчителем) на вулиці.

Щоденно перед початком занять класний керівник (за його відсутності черговий вчитель) проводить опитування учнів щодо їхнього самопочуття та наявності симптомів респіраторної хвороби, про що робить відповідний запис в журналі встановленого зразка.

Під час ранкового прийому дітей не допускати до Центру батьків або осіб, які їх супроводжують.

При виявленні у здобувача освіти симптомів гострого респіраторного захворювання (кашель, нежить, осиплість голосу, почервоніння очей) дитина до занять не допускається.

Якщо дитина прийшла у супроводі дорослого, вона відправляється додому з рекомендацією звернутись до сімейного лікаря.

Якщо дитина прийшла сама, то на неї одягається медична маска, викликається медична сестра, що проводить дитину до кімнати ізоляції. По телефону викликаються батьки дитини, які за заявою на ім’я директора Центру забирають дитину додому.

Дані дитини, у якої виявлені респіраторні симптоми або підвищена температура тіла, фіксуються в журналі ранкового прийому дітей та передаються медичній сестрі Центру для ведення обліку таких дітей.

Після того, як дитина була відсторонена від освітнього процесу, до Центру вона може повернутися після повного одужання та отримання довідки від сімейного лікаря про те, що вона здорова і може бути допущена до відвідування закладу.

 

  1. Особливості організації вхідного скринінгу здобувачів освіти дошкільного підрозділу.

Ранковий прийом дітей здійснює вихователь групи перед входом до закладу.

Батьки, які супроводжують дитину, мають дотримуватись соціальної дистанції та бути в захисній масці чи у респіраторі.

Вихователь групи проводить регулярний температурний скринінг дітей.

При виявленні у дитини симптомів гострого респіраторного захворювання (кашель, нежить, осиплість голосу, почервоніння очей) або підвищеної температури (вище 37,10С) дитина до відвідування закладу дошкільної освіти не допускається.

Батькам надаються рекомендації звернутися до сімейного лікаря з подальшим отриманням медичної допомоги.

Дані дитини, у якої виявлені респіраторні симптоми або підвищена температура тіла, фіксуються в журналі ранкового прийому дітей та передаються медичній сестрі Центру для ведення обліку таких дітей.

Після того, як дитина була відсторонена від освітнього процесу, до Центру вона може повернутися після повного одужання та отримання довідки від сімейного лікаря про те, що вона здорова і може бути допущена до відвідування закладу.

 

  1. Дії при виявленні симптомів хвороби під час освітнього процесу.

При виявленні симптомів хвороби (температура тіла вище 37,10С, кашель, нежить, осиплість голосу, почервоніння очей) у здобувача освіти, педагог одягає на нього медичну маску, проводить в ізоляційну кімнату, повідомляє медичну сестру для надання медичної допомоги на догоспітальному етапі та повідомляє батьків.

При виявленні симптомів хвороби (температура тіла вище 37,10С, кашель, нежить, осиплість голосу, почервоніння очей) у працівника закладу, він/вона негайно відсторонюється від роботи. За можливості, він/вона самостійно повертається додому та негайно звертається до сімейного лікаря.

За тяжкого стану працівник відправляється в ізоляційну кімнату, де чекає прибуття машини швидкої допомоги.

Медична сестра веде облік працівників та здобувачів освіти Центру, у яких виявлені симптоми хвороби.

Після вилучення учасника освітнього процесу з симптомами хвороби, в тих приміщеннях, де перебувала така особа, проводиться провітрювання поза графіком та дезінфекція поверхонь.

У випадку підтвердження в учня або працівника закладу COVID-19, проводиться визначення кола контактних осіб та здійснюється робота відповідно вказівок Управління освіти і науки Черкаської обласної державної адміністрації.

 

  1. Організація заходів гігієни під час освітнього процесу в Центрі.

Миття рук з милом

Миття рук проводити у випадках: перед початком робочого дня, після прогулянки, перед прийомом, приготуванням, роздачею їжі, після відвідування туалету, коли руки явно забруднені.

Тертя рук з милом повинно тримати не менше 30-40 секунд.

Кожен рукомийник для миття рук має бути обладнаний рідким милом в дозаторі та одноразовими паперовими рушниками.

Обробка рук антисептиком

Якщо немає змоги вимити руки, застосовувати антисептик із вмістом спирту не менше 70%.

Обробка рук антисептиком проводиться методом втирання протягом 30 секунд.

Перед нанесенням антисептику руки мають бути повністю сухі. Нанесення антисептику на вологі руки подразнює шкіру та знижує ефективність дії антисептичного засобу.

Здобувачі освіти можуть користуватися антисептиком тільки під наглядом дорослих.

Використання медичних масок та їх утилізація

Маска має затуляти рот і ніс, а її краї – щільно прилягати до обличчя.

Під час використання маски не торкатись її зовнішньої поверхні.

Зміну маски здійснювати кожні 3 години.

Не використовувати одноразові маски повторно.

Не торкатися передньої частини маски під час її знімання.

Після використання, маску викинути в спеціальний окремий контейнер (урну) з кришкою і поліетиленовим пакетом.

Використання медичних рукавичок

Медичні рукавички потрібно використовувати лише у медичних пунктах та за показаннями.

Використані медичні рукавички викинути в спеціальний окремий контейнер (урну) з кришкою і поліетиленовим пакетом.

Безпека повітря в закритих приміщеннях будь-якого призначення

Найкращим методом дотримання закритих приміщень є провітрювання.

Провітрювання приміщень здійснюється відповідно до графіка провітрювання приміщень з відмітками про виконання.

При провітрювання приміщень слід забезпечувати безпеку дітей.

В закритих приміщеннях проводити контроль мікроклімату, а саме, температури та відносної вологості повітря за допомогою термометру та гігрометру. Оптимальна вологість повітря 40-60 %.

Прибирання та дезінфекція поверхонь

При прибиранні приміщень слід пересуватися від чистих об’єктів до брудних та від розташованих вище до розташованих нижче.

Особливу увагу приділяти обробці висококонтактних поверхонь у період підвищеної захворюваності на гострі респіраторні інфекції

Для дезінфекції контактних поверхонь використовувати спиртовмісні дезінфекційні засоби.

Миття іграшок проводити у мильному розчині щоденно після завершення роботи.

Миття підлоги в кабінетах загального призначення здійснювати з використанням миючих розчинів.

Прибирання в класах здійснювати вранці та після уроків з дезінфекційним засобом 0,1 % рн хлорантаїну, на великий перерві з миючим розчином.

Прибирання приміщень проводити в побутових захисних рукавичках.

Під час прибирання використовувати промаркований, чистий та непошкоджений інвентар.

Після завершення прибирання інвентар, який використовувався, слід продезінфікувати.

Дезінфекційні розчини готувати в спеціально відведеній кімнаті, в якій є можливість проводити провітрювання. Доступ до кімнати має бути обмежений для персоналу та заборонений для дітей.

При розведенні дезінфекційного розчину користуватися інструкціями до засобу, що використовується.

Під час приготування розчину, використовувати щільно закриту та промарковану тару, із зазначенням дати приготування, кінцевого терміну споживання, назви та концентрації розчину.

Прибиральний інвентар зберігати в окремому приміщенні. Не зберігати інвентар разом з харчовими продуктами, біля унітазів, рукомийників.

Не сушити інвентар на батареях, відрах.

 

  1. Загальні рекомендації щодо організації безпечного освітнього процесу в Центрі.

Мінімізувати ризики інфікування коронавірусною хворобою осіб старших 60 років, із захворюваннями серцево-судинної системи, легеневих та імунних хвороб, цукрового діабету, шляхом створення безпечних умов праці.

Сприяти дотриманню соціальної дистанції не менше 1 метра серед учнів та працівників Центру.

За сприятливих погодних умов забезпечити проведення занять в дошкільному підрозділі, уроків та позаурочних заходів у шкільному підрозділі на відкритому повітрі.

Під час освітнього процесу уникати організації видів діяльності, які вимагають безпосереднього фізичного контакту.

Під час освітньої діяльності за можливості використовувати великі приміщення (зокрема, актові зали, рекреації, коридори тощо) для метою забезпечення соціальної дистанції.

Обмежити проведення масових заходів (нарад, зборів тощо) в закритих приміщеннях, окрім заходів, необхідних для забезпечення функціонування Центру.

Проводити навчання дітей гігієни рук, етикету кашлю. Для молодших дітей розробити навчальні заняття в ігровій формі.

Для здійснення комунікації між учасниками освітнього процесу максимально використовувати засоби зв’язку (Інтернет, телефон) для вирішення питань, що не потребують особистої присутності.

 

  1. Загальні рекомендації щодо організації безпеки харчування в Центрі

Отримання та прийом їжі здобувачами освіти їжі в їдальні організувати згідно графіка дотримання протиепідемічних вимог.

Працівники харчоблоку під час роботи повинні користуватися засобами індивідуального захисту (1 захисна маска на 3 години роботи).

Під час видачі готових страв працівник харчоблоку повинен користуватись засобами індивідуального захисту: захисною маскою або респіратором, захисними окулярами або захисним щитком, одноразовими рукавичками.

При організації харчування працівникам харчоблоку потрібно дотримуватись правил особистої гігієни (миття рук, використання антисептичних засобів тощо).

 

 

Категорія: Учасникам освітнього процесу | Додав: RunnerOK
Переглядів: 274 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Вхід на сайт
Пошук

Copyright MyCorp © 2024